ajajajdå!




jag lider av någon slags hemlig åkomma som ingen vet vad det är. eller mamma har sin hypotes att det kan vara typ magkatarr. igår hon ba "du har säkert magkatarr, det har jag också". hahahaha hon med? seriöst, först och främst, hur stora är oddsen att båda två har det samtidigt? och varför skulle jag ha det, jag är inte stressad, jag har inte ätit massa fet mat, jag har inte sura uppstötningar och allt vad det nu var mamma sa att magkatarr är. ibland är det drygt att ha en doktor till morsa, för hon ska liksom försöka hitta vad som är fel på en hela tiden. så frågar hon 1000 frågor som "gör det ont när jag trycker här" och "exakt hur känns känslan du känner?"..
haha orkar inte.
jag gick iallafall hem från so:n idag.

igår hällde edwin 2 påsar vinägerchips över mig och mulade mig och mitt hår med det. skönt. mitt hår luktade vinäger.. tur att man äger en dusch.
ska döda honom.

socker |
Upp