kent imorgoooooooooon!




JAG FULLKOMLIGT SMÄLLER AAAAAAAV!
okej, andas, andas, ANDAS!
hihiihiihi om typ 24 timmar kommer jag, alexisonfire,
alexandra jerlstad, alex, WHATEVER,
befinna mig i kön till kent!
MED SÄLLSKAP AV EVA!
herreherreherreherreherreherreherreGUD!
 hihihi
jag har typ ALDRIG varit så pepp förut!
jo, möjligtvis för två år sedan när jag var på en kentkonsert
på slottsskogsvallen! och förra året när jag träffade westlife!
alltså, imorgon kommer vara världens bästa dag för mig!
1. Joakim har namnsdag imorgon!
måste inte det betyda något då eller?
(joakim berg heter sångaren för er som är lame)!
2. det är vårdagsjämning imorgon!
det måste också betyda något! VILKEN KVÄLLLLL!
wonderbart.

mitt liv. <3

just nu sitter jag och äter en skitsur godis, så jävla gott.
snart kommer soso & vi ska chilla på livet ikväll.
typ äta tacos! hahahahahha det är så man chillar på livet.

imorgon efter konserten kommer conne hem till mig,
så ska vi också chilla på livet. fast utan tacos :'D

PUSS PÅREN JAO!

socker |
Upp