åh, millenium 2!



jag vet, jag vet, millenium 2 är markoolio & inte kent.
men hur ofta skriver man markoolio på sina fingrar & tar kort på det liksom?!

jag är så in i helvetes jävla trött, vaknade vid 12 nånting idag, tog en dusch.
sedan dess har jag bara segat heela dagen. gjort lite no..
så jävla ovärt på en fredag liksom! hellueee studiedag?
men jag ska snart träffa soso & alle & vara med dom osådäraa.
så jao det blir chilligt dilligt .

atm gör jag ingenting förutom att lyssna på min spellista 'PARTEY' som äger.
en blandning av markoolio, broder daniel, kent, calvin harris & sean paul.
typ sån musik. haha helt ownigt.
jag är dead inside. hejdå typ!
ha en trevlig fredag för det ska jag ha (:

ps. mitt spotify började precis lagga. eehh :(

socker |
#1 - - Anonym:

30 juni ;D

#2 - - alex:

ursäkta vaa?

#3 - - amanda!:

secondhand serenade!

Upp