varför sova när man kan vara vaken?



mens & ägglossning går hand i hand (ellerhur johanna?)


no me gustaría sova.
känner mig pigg och kissig bara! vill inte sova, vill inteeeeeeeee :D
jag har varit helt cp nu de sista timmarna.
vene vad det är med mig. hade typ besök av en som heter johanna förut o hennes farsa, o ja va skitosocial o typ gick iväg helatiden. så va jag helt hyper på msn istället. störd ._.
iaf sååååe
ja
jag tänker inte sova än.
ska kissa först o sen chilla runt på datan.
sen jävlar ska jag sova!
o imorgon
ja då vet jag inte vad..

btw kan jag inte ha johannas klänning jag fick låna av henne..
den typ är för stor eller ngt. :(
ser cp ut i den iaf.
men den är söt! men inte på mig
åh

however
hejdå :(
socker |
#1 - - johanna:

hihi ja det va kul:)

aa men alex den är typ as stor under brösten så man måste typ ha ett skärp där:P

pössssssss

Upp