ummagad,

glömde nästan..


åh, the nej!'s of the day är faktiskt inte så många idag.
fast kanske lite vidriga och gräsliga iallafall..
1. grey's anatomy börjar ju aldrig! ja, jag vet att det börjar snart,
och att jag bara är skitarg för att det inte fortsätter där det slutade,
men ändå! jävla skiit. jag är skitarg.
2. skolan har börjat. jag tror inte någon ser detta som positivt.
det är faktiskt bara grått och deppigt.
jag trodde jag skulle spy när jag klev in genom skolans portar..
3. nationella prov! snart är det dags. snaart. och jag sprängs.
jag har inte direkt hört bra grejer om 9ans nationella prov..
 speciellt inte när det gäller matte. antar att man får leva med det..
4. ovänner. ja, det är jag som gjort valet. vill jag vara vän med dem?
nej, absolut inte. då är det ju självklart att jag borde vara nöjd. att jag ska vara nöjd.
är jag nöjd då? . jag tror jag saknar dem.
vad jag kan komma på just nu har jag 3 ovänner just nu.
5. läxförhör på evolutiongubbar. på fredag har vi läxförhör, som alltid.
men denna gången gäller det gubbar som utvecklat fysiken och sånt.
isaac newton, aristoteles och typ fler.. det var dom enda jag kom på.
bra alex, bra..
6. jag mötte ansikten i skolan jag inte ville möta.
det är alltid ett problem när man går i skolan.. det finns ju alltid nån man är sur på osv.
eller som man helt enkelt hatar eller är irriterad på. höhöhöhhhh.
jag blev så jävla sur när jag såg en viss person, eller snarare 2 vissa personer,
att jag höll på att dö. ååååååååååååååååååååå
7. mina element funkar inte! i mitt rum är det typ inga grader.
så jävla pissigt! jag fryser ju fan sönder :S
sen så bor vi precis ovanför garaget, alltså åker kyla upp genom golvet in i våra rum.
främst mitt. prrprrr

sen kommer jag inte på fler dåliga grejer! det var trots allt ett par stycken..?




1. big bang teory! jävlar vad dom gör mig lycklig.
jag spricker av skratt när jag tänker på dom :D
på tv, online på datan, ja, de finns överallt just nu. så jävla bra program.
åh jag dör verkligen!
2. skolan! öh, är jag dum i huvet? nä faktiskt inte! jag är helt normal.
det är ju inte läxor, prov och lektioner man dör av jag är glad över,
utan kompisarna! jag träffade iofs typ alla jag redan träffat under lovet,
men det kändes helt skönt.. att typ, bara,.. ses.
3. bara 5 månader tills jag fyller år! hahaa, tänk att jag redan börjar tjata om det.
men det är liksom tradition för mig! och en vecka efter kommer jag och pappa övningsköra!
det var iaf nån som sa att man inte kan göra det på sin födelsedag,
för man måste skicka in nån grej som tar en vecka innan man kan blablablllblb.aa..sa...
men ändå! 16 år låter inte helt pissinödigt. :)
4. kentkonsert om 3 månader och 9 dagar! prrprr. jag är så glad. kent. ♥♥
dom förtjänade två hjärtan tillochmed!
5. hultsfred! vi ska på hultsfredsfestivalen, jag ska skrika mig hes & vara full och galen,
älska i leran och på bajamajan ska jag skita ut alla mina bekymmer!
vet inte om jag kommer vara där ens, men bra känns det.
björn rosenström-låt för övrigt, den kursiva texten! (:
6. ingen matte idag. ♥ åhå, ingen matematik! ingen problemlösning!
inga bråk! ingen algebra! inga ekvationer! åh. mitt liv äger.
på onsdag, torsdag & fredag suger det dock.

har fler grejer att berätta men har glömt. haha jag har det på tungan..
öh. kanske lägger till nåt om jag kommer på det!


socker |
#1 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

Tackar! Vad gör du då? JAG är snart 22

#2 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

Tackar! Vad gör du då? JAG är snart 22

#3 - - alex:

varsågod (:

jag sitter & dör framför datorn! skriver uppsats atm.

okej, jag är 15.

Upp