punkindustriell hårdrockare med attityd



extremt jobbig titel!
men det är boken jag läser just nu.
eller ja, läser och läser.. haha det är värsta glappen mellan när jag läser.
sist var typ en månad sen. jag läste linas kvällsbok emellan..
jag läser också hur kär får man bli fast den är borta.. så jag tar denna sålänge. :D
katarina von bredow är faktiskt väldigt bra. fast det är inte hon som skrivit punkareboken då.
det är typ.. louise halvardsson. jaha hahahah oj det stod på bilden.. ehe
jag ska duscha nu & sen äta middag. sen ska jag dö :)
poess

socker |
#1 - - G2 / Gosia:

Visst är den! LOVE IT :D



Haha, ja bokens titel är jobbig... är boken bra?

#2 - - Petra:

åh tqack ! vad glad jag blir ! hur är det med dig då ?

#3 - - Lilla K:

Vad handlar den boken om då? punkboken, asså :)

#4 - - alex:

gosia: nämnde jag någonsin att den var bra?.. :d

haha skoja, men ja den är bra!



petra: yeah! :)



lilla k: den handlar typ om en tjej som heter amanda som är punkare typ, eller a, emo eller så. hon är kompis med en äldre tjej som heter kim & dom typ festar o sånt. amanda förlorar oskulden när hon är arton och det är en självbiografi tror jag av författaren.. men den är helt okej tycker jag!

Upp