paradise hotel



mitt favoritpar, anneli & kristoffer.

ikväll åkte rami ut, thank god säger jag bara. haha paradise hotel är verkligen.. rörande.
det typ är fängslande, alltså, man kan verkligen inte låta bli att kolla. asspännande!
dalin & rami är ute, vilket gör mig ultraglad!
alltså, jag trodde fan nästan greta skulle säga goodbye till cimon,
men som tur var gjorde hon inte det. cimon = snygg.

jag vet inte riktigt vad som gripit mig med den här serien.
jag menar, det är några människor i ett hus, folk blir utröstade & nytt folk kommer in.
alla har sex & dricker sig fulla, strippar & gör pandoras ask.
asså det är så jävla kul! jag älskar det. i looooove it.
ska se hela pandoras ask-avsnittet nu, så sov gott i förskott!
puss ♥

socker |
#1 - - nilla:

jaa, jag älskar också ph srsly.

men uuuuuuuh alex läs cimons blogg! han är så sjukt snygg att jag tar livet av mig på dirren? ok? bra.

#2 - - alex:

okej! åh han är för fin

Upp