mike tyson på bild lalala



jävlar vad tiden går fort. nu är det onsdag och jag har knappt hunnit leva den här veckan. känns som att jag gått omkring som en zombie och varken tänkt, känt eller märkt. jag är så jävla död och urlakad. det känns förjävligt.
jag ska egentligen plugga men åt helvete med det. jag tänker gå till fysiken nu & gå på ett flowin-pass med soso. asfett!
igår var jag med razmus, el maffiaboss total!
han har lovat att han ska lära mig boxning.
haha, får se hur det går! igår hade jag nåt så in i helvete ont i händerna,
jag slår liksom.. inte rakt. det går bara inte.
men jag fick in några riktigt grymma slag då & då! jag äger.
tänk er mig som värsta boxningsdrottningen.
inte ens 1,60 lång, astöntig & rädd. MEN med skitgrymma slag.
haha, fan va nice. jag är så bra.
fast razze ba ööh? igår när jag slog på dendär påsen. boxpåsen.
han tycker jag gör fel haha. men jaja
nog om det.
jag äter en macka nu och ska snart gå.
pusshej :)
socker |
Upp