@ johanna's

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :)
sitter hemma hos johanna & ska hem snart. igår var inte jag hemma någon sekund,
pappa kom och hämtade mig hos felicia, droppade av mig på chalmers,
o sen hoppade jag på 7an helt dramatiskt med conne och så åkte vi till J-Lo.
asanice! vi såg på scary movie 1 och jag bara älskar när alla säger
WAZZZAAAAAP samtidigt i telefonen o e höga och sen blir mördarens mask helt rolig,
han får en tunga! hahahahhahahahaha jag dör.
vi åt taccos igår & glass, jag bröt mot mitt löfte.. jaja det var hallon i så it doesn't matter :DDD.
sen så har vi kollat på när buster (johannas bruur) varit spiderman & spelat hitta nemo,
o sen har vi lyssnat på markoolio & sovit!
vi skulle sova tidigt men det var bara conne som lyckades somna i tv:n vid 10..
jag o johanna somnade vid typ 2 på natten. hehe hej lyckat! vi skulle vända tillbaka dygnet, men icke sa nicke :D..
jaja vi vaknade iaf astidigt, conne väckte oss..............................................
haha halv 9. vi ba nooooooooooooooooooes.
men jaja. vi hade satt alarmet på halv 12 men dt behövdes inte hahaha.
vi har också sett sex and the city, asbra. <3333
om typ 5 minuter kommer min fader så jag måste gå nu!
hejdåååååååååe
socker |
#1 - - cornelia:

I LOVE U DARLING

#2 - - alex:

LOVE U TOO

Upp