fortfarande sinnesrubbad



ochill. jag var ballerina på nyår.


idag har jag varit med cornelia & lite amanda. jag vaknade kl tre på eftermiddagen!
ha. åt havregrynsgröt & gick ut och promenerade med conne i kylan. i snön. på isen.
det var fint. men kaaaaaaaaallt. vi fick nästan köldskador!
vi gick till amanda i brist på värme. hon var inte där. då gick vi till elin.
men hon ville inte gå ut.. skittråkigt. då gick vi o satte oss i amandas trappuppgång.
till slut kom amanda. o vi pratade lite. sen gick jag hem till mamma.
där åt jag makaroner & såg på flickan som lekte med elden tillsammans med
mamma och hennes kille torbjörn/tb/t-bone. det var asmysigt.
sen följde mamma och tb mig till spårvagnen. det var kallt & mörkt.
ingen lång bit att gå men ändå alltid chill med sällskap liksom.
så tog jag vagnen hem till pappa. and that's where i sit right now.
det är ett päron till farsa på tv. den här gången är dom i las vegas.
verkligen dåååålig film. ska nog byta kanal.
pusshej!

socker |
Upp