feliciaaaaaaaaaaa



tjeeeeeeeeeeeeeenizpeniz.
(hvitfeldtska på bilden)..

jag har städat hela mitt rum idag, alla ytor har jag dammtorkat & nu är det fint & snyggt.
har dammsugit golvet & städat helt allmänt.
jäääättenice. nu behöver jag inte städa förens nästa år! (jag är seriös)
om 1,2,3.. 3 dagar börjar skolan :( så himla jobbigt.
alltså, jag tycker det är chill att ha något att göra de dagarna man är helt seg & ingen är ledig liksom, men jag har en känsla av att plugg kommer ta upp helger & helt enkelt HELA vårterminen..
1;a februari skickas ens val in till bajs och, ja.. mitt val ska vara klart då.
just nu ser det ut typ såhär:
1. hvitfeldtska samhäll
2. hulebäck samhäll
3. sigrid rudebäck samhäll
4. schillerska samhäll / estet.
alltså grejen är att jag inte orkar! jag orkar bara inte sitta och välja.
jag vet inte vad jag vill! är det bäst att välja en skola där alla pluggar, festar, och går i skolan samtidigt, där man inte har någon fritid alls, men som man blir smart av, eller ska jag gå i en skola där jag får tillgång till egen fritid men som jag inte får samma intelligens? alltså jag är ju inte ens smart så det lutar ju åt hvitfeldtska. jag orkar inte rudebäck, bli värsta pluggisen o aldrig mer få ett liv. känns skitjobbigt. asså dom som e asasmarta förstår jag, men jag är inte asasmart o därför går det inte liksom. ÅÅÅÅÅÅÅH!
gymnasium suger. egentligen vill jag bara börja på internat nånstans långt här ifrån.
ärligt. efter att ha läst linas kvällsbok och kombinerat det med mina önsketänkande drömmar att komma ifrån denna stad, låter det asbra med internat. far, far away. ååå.
men samtidigt liksom, tänk om jag inte får några kompisar? värt.
plus att internatskolor är väl bara för hästnördar och skogsmullar.
vet inte vad jag vill..
jaja. ikväll hos felicia blir det iallafall vindruvor & nyttigt.
jag har inte ätit godis o såntdära på 8 dygn nu! way to go, alex.
btw har pappa köpt nutella för första gången i sitt liv. han glömde att jag inte åt sånt.
jävla.. fan. önskar att jag kunde bryta min egna uppgörelse. (konstig mening)
hejdå!
socker |
#1 - - nilla:

åå rudebecks!<3

#2 - - alex:

ååå hvitfeldtska!<3

Upp