english books!



jag har i skolan att vi ska läsa engelska böcker. har ni det med?
för alltså, läs denna boken isåfall.
det är nog den bästa boken jag läst.





ännu en höjdare! seriöst, den här äger verkligen.
den är dock lite corny så om ni inte gillar sånt, fjantigt typ, så äre inget för er.
men den äger för mig iaf.
recommended!




den här ska jag börja läsa nu, har ingen aning om den är bra eller kass.
men tror den kmr vara bra! hon som är huvudkaraktär verkar vara som mig.
typ snackar om hur livet suger o att hon vill komma ifrån stället hon är på oså.
värsta grymt!




en av girls in..-böckerna. det är typ girls in love, girls in tears osv.
den här tror jag handlar om en tjej som tycker hon är tjock, oså bantar hon.
hon äter ingenting men tränar jättemkt.
så går hon ner i vikt. o hennes kompisar är smala som få, o hon är fet.
så.. ja. det handlar om anorexia typ.


hoppas ni fick några bra förslag nu! för bättre böcker finns inte :)
puss
(twilight är också rekommenderat om man gillar filmen eller den svenska versionen, för den engelska verisonen är ju den riktiga. men jag tänker inte lägga upp nån bild här för det är onödigt. twilight är redan STORT).

socker |
#1 - - nilla:

ah, vi läser också i engelskan. men våran lärare hade redan bestämt bok, så vi har fått läsa "big mouth & ugly girl"

den är sämst. hejs

#2 - - alex:

jaha. fan va tristigt!

mina böcker är bäst.

corny, men bäst.

Upp