whatcha say

when the roof caved in and the truth came out 
i just didn't know what to do
but when i become a star we'll be living so long
I'll do anything for you

jag är så trött, jag är så lycklig, jag är så död.
nice känsla alltså. jag har sportlov & nästa vecka har jag so-inlämning.
säg en skillnad/likhet mellan islam & hinduismen?..
puss

socker |
#1 - - Anonym:

hej sötnos :) jag har en fråga på bloggen som handlar om otrohet, gå gärna in och skriv din åsikt! vore jätte snällt :) hoppas att du har haft en super bra dag. kramkram

#2 - - Alexander Skuddi:

Hejhej :) självklart ska jag gå in och svara. Min dag, alltså den va helt underbar. du e min idol förresten!! glöm inte (a)xo xo

#3 - - ALEX:

tack p. olsson! jag har haft en superdag haha :)



anonym, vad snackar du om? jag? idol? jaja

tack, :D pusshej

Upp