SÅ JÄVLA TRÅKIGT



hahahhaha ååååååååååååååh
jag saknar fan min gamla lugg. jag ser ut som en överkörd snigel just nu ju!
denhära bilden är typ från 2007 eller nåt, haha omg.
ser helt fjortis ut. men ja, jag saknar i allafall håret o blablabla
det är liksom aslängesen o sådära o jag har ändrats o det är ju synd för
jag har inte ändrats på ett bra sätt o nu ser jag ju typ yngre ut än vad jag gör på den här bilden
o nu är jag sur för jag måste städa mitt rum o det är ju inte ens roligt!
FAN VA JAG HATAR DEN HÄR LÖRDAGEN.

snabba cash var bra. eller a. jag fattade typ ingenting.
ja ba SOSO VA HÄNDER NU o hon ba SHHHHHHHHH
så jävla tråkigt. ja ba okej.. varför går dom in till jorge oså vare nån annan
ja ba okej. ja ja jag fattar. (????????????????????????)
SÅ JÄVLA DRYGT. o sen förklarade soso allt efteråt. ja ba (i) !
lite fult. fast jag fattade typ inte ändå. jaja. kanske ska läsa boken.
fast jag orkar inte. så jävla jobbigt. slösa sin tid på att läsa en bok. haaa
JUST DET JA. på tal om läsa så ska jag plugga idag också.
allt för att få en roligare lördag. oså äre melodifestivalen ikväll..
jag hatar melodifestivalen. elin lanto o dom kan ta sig i röven för dom suger balle ändå.
liksom, jesus i helvetet, vi kommer la ändå inte vinna esc med våra kassa bidrag?
om det nu är det som är målet med det. aah jag vet inte.



HAHA DÄR KOM TUMMEN IGEN!
yay. den ska jag börja använda. snygg o fin o man fattar att jag inte gillar det jag skriver.
FAN JAG HATAR O FORMULERA MIG :( allt jag skriver blir rörigt.
jag förstår jens lapidus. alla säger att han skriver rörigt.
men det är ju svårt att skriva o-rörigt. liksom duhh

jaja nu är jag helt lame i huvet o tänker inte skriva mer.
det går ju inte bra nånstans. plugga engelska nästa..
nu ska jag gå och dö. puss

socker |
Upp