glööömde!

 

haha jag kom på förut att jag aldrig bloggade i torsdags om shutter island!
jag, cornelia, rebecca & olivia var nämnligen på den på bio,
& den var helt okej oså. men själva bioupplevelsen:
att kasta popcorn i folks huven, att slicka på en godis och sen kasta den i nåns huve,
att prata ashögt & garva, att få folk att flytta sig till platser så långt ifrån oss de kan komma,
SÅNT! SÅNT ÄR BIOUPPLEVELSE
fast det fula var att conne o olivia inte alls var pepp på det,
så det var bara jag o rebeccis som dampade sönder.
men fem minuter in på filmen fick vi några att flytta sig,
o två tjejer ba SNÄLLA TJEJER KAN NI BARA VARA TYSTA?!?!
o vi ba yessir o kasta popcorn i huvet på dom :D
efter det kunde vi bara skrika och skratta när det var läskigt o skoj.
jao. bra film iaf, lite skum, men bra.
jag känner att leonardo har spelat störd för många gånger.
i den här filmen var han typ världens psykfall,
i the beach blev han värsta skogsmullen som hade damp
o blablabla. men snygg är han iallafall. puss påre jao.
& tack rebecca för att du gör mitt liv roligare! :*

socker |
#1 - - cornelia:

hahahahahahahahahaha jag var ju inte alls med! kanske i dina tankar (y)

#2 - - ALEX:

HAHAHAHAHAHHA OJJJJJ

Upp