filmtajm!




BAAAAM, var på bio idag (igen! hih) med amanda o elin.
elin bjöd mig på en gratisbiljett, aschill! she's da man. :*
vi såg valentine's day, den var mysig! ashton kutcher :3
så himla dregelvarning helt seriöst. hiahahaha
jag vill skämma ut elin & amanda så varje gång något hände,
så garvade jag sönder eller sa AAAAAAAAAAAHW när det var nåt sött som inträffade! nicenice. jag lyckades skämma ut mig själv också, för när ashton & hon som är med i 13 snart 30 skulle kyssas, så ja ba AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW  o precis när jag sa så, så blev det tyst i hela biosalongen och dom ba 'nä, det här var inte rätt'. så jävla skoj. jag ba öh. hej!
jag sov hos amanda igår, helt rövsoft. vi typ snacka oså,
o på morgonen blev jag & elin serverade allt möjligt nice.
asså amanda är så bra. så snäll. så super. så goooood.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja.
snart kommer 2 eller 3 roliga videosar som inte alls är roliga.
men som jag hade roligt åt när jag spelade in dom.
tjarrrrrrrrrrrrrå


socker |
Upp