de snyggaste männen i världen:



1. John Christopher Depp.
denna vackra man.. vad vore världen utan honom?
& hans röst är bara så......... GOSIG. haha jag dör.




2. Josh Hartnett.
kolla bara på honom! oh my god..
pearl harbor! o herregud.




3. Adrian Grenier.
entourageeeeeeeeeeeeeeeee. snygging. åh. dubbelorgasm hahahahaha.
så jävla snygg. jag dör. typ den enda mannen med lockigt hår.
så jävla fin.




4. Ryan Grosling.
älskade ryan stal mitt hjärta när jag såg 'the notebook'.
han har fortfarande kvar det.. åh. SÅ SNYGG!




5. Ioan Gruffudd.
hahahah jag älskar hans namn. så jävla gulligt.
och, är han inte.............. snygg då eller? DREGLAR SÖNDER HÄR HALLÅÅÅÅ.




6. Eric Dane.
GREY'S ANATOMY, SÅ JÄVLA BRA, HAN ÄR SÅ SNYGG,
alltså jävla lexie, hon kan ta sig.
ge miiiiiiiiiiiiiiiiig..




7. Alexander Skarsgård.
han är svensk. och han är ultrahet.
och han är bäst. och jag är hemligt (?) kär i honom..




8. Brad Pitt.
jag är också chockad.. borde inte han komma typ.. först?
jo det borde han. men det finns så jävla många andra som är snygga.
och han har redan fått 1000000 priser för att vara världens snyggaste.
och nu är han ju gammal. sååeeeh.. ja. han får bli 8:a.




9. Henrik Lundström.
alltså jag känner nog att jag dör lite när jag ser honom.
SÅ JÄVLA SNYGG & SÅ JÄVLA SVENSK!
nu tar jag honom, oki?




10. Ashton Kutcher.
finns det någon mer älskvärd person?
GIMMEE. han är så fin & så trevlans att se på. eyecandy nombah 1.
anledningen till att han inte ligger så högt upp på listan är att han är så självklar..
okej, visst, det är johnny depp också, och han blev etta ändå,
men johnny depp är johnny depp.. jaja. ashton är fin som attan!




11. Ian Somerhalder.
vampire diaries har blivit en favorit nu helt plötsligt..
så jävla fett program! & ian gör ju bara programmet ännu bättre. :d
MORR! (haaaaaaaaaa trodde aldrig jag skulle skriva morr seriöst.)




12. Duncan James.
jag har en jääääääävligt snygg plansch på honom som liksom..
gör honom EXTEMT JÄVLA SNYGG enligt mig.
därför blev han 12;a. mjao.




13. Jesse Williams.
FETT FIIIIIIIIN. JAG DÖR. ÄLSKLING.
ännu en grey's anatomy-pojk! älskarhonommestihelavärlden. nästan.




14. Leonardo DiCaprio.
dregelvarning på bilden. men nu i verkligheten,
nu när han vuxit till sig lite, fått lite fler år på nacken..
ja, då är han inte så snygg längre. han är helt enkelt gammal nu.
snyft. jag saknar honom från titanic. älskling.




15. Colin Farrell.
jag är så frustrerad! man ser aldrig den här mannen!
han är så snygg, så irländsk, så ooooooooooooh..
men han är ju aldrig någonstans! han spelar bara töntroller i töntfilmer.
& så aah. tråkigt. jag är ju kär. :(




16. Erik Johansson.
hola wonderbaring!
alltså denhär mannen måste alla dött när dom sett i
eva & adam?! så jävla snygg. jag dör lite. hejdå.




17. Jude Law.
jag vet, lite konstig placering. han borde vara 0;a. alltså innan 1;an.
men jag känner att han har fått för många awards..
tänk på alla andra snyggingar som inte fått sånna. dom behöver det mer än honom!




18. David Beckham.
anledningen till denhär låga placeringen är hans.. frisyr.
han är så jävla snygg i rätt frisyr, men i snagg eller långt, fult.. tjejhår..? är han ful som stryk.
ha som på bilden eller gå & dö :)




19. Shemar Moore.
modellen.. hans hud.. hans kropp.. gaaaaaaaaaaaaah. :3




20. Justin Chambers.
varför är han aldrig med?!!??!?!?! jag dör.
SÅ JÄVLA VACKER. izzie förtjänar honom inte. det gör deremot jag.
haaaaaaaaaaaaaaaaaa




21. Ben Affleck.
sååååååååååå fin! han lyckas alltid se bra ut.
i vilken roll han än spelar! bästbästbäst. snygggggggggggggg :G




22. Jesse Metcalfe.
SÅ BRA SÅ FIN JAG DÖR SÅ EJSIGJISRIo
mannen har allt..




23. Lauri Ylönen.
jag är kär i the rasmus. jag är kär i lauri.
hans ansikte är så ballt. så fint. så wonderbart.
HELT AMAZING!




24. Ryan Sheckler.
hethethethethethethethethethet..
..i de flesta frisyrerna. men bejb, behåll håret.. snälla.
då är han som vackrast. dunderbart snygg!
blabla
mums.




25. Tobey Maguire.
spiderman! men det finns ett problem med denhär mannen..
han är bara snygg när han är emo i spindelmannen..
eller, ibland är han assnygg när han inte är emo,
men helst ska han vara på den mörka sidan. <:



and that's all!
fan vad många alltså.
snacka om brist på något att göra hahahhahaha.
jag dör.

socker |
#1 - - cornelia:

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH JAG TROR ATT JAG VILL HA ALLA SNYGGINGARNA :(

#2 - - ALEX:

HAHA ERKÄNN

#3 - - sofia:

hahah ingen är typ snygg :P du vet hur jag ÄR !!<3

#4 - - alex:

alla är snygga :D:D

Upp