oj

det slog mig precis att.. vem är jag utan min blogg?
vem är jag utan planscher i mitt rum?
vem är jag i någon annans kläder?
vem är jag just nu?


jag är så jääääääävla konstigt efterbliven just nu.
det är någonting som har hänt i mig, någon bit som har ramlat av liksom. för jag vet inte varför, men jag har liksom jagbryrmigverkligeninteomnågontingalls-attityden just nu. jag vill ändra inställning men jag vet inte hur? jag är så jävla.. passiv. THAT'S THE WOOORD! BIRD IS THE WORD! (fast nä, passiv is the word.) jag lever liksom.. utan att vara närvarande. kan man säga så? bortvarande.
jag är inte mig själv just nu. eller, jag är mig själv, men jag är mig själv på något konstigt och mysko sätt. på något annat sätt. typ som att jag försöker vara någon annan. fast det vill jag ju inte. egentligen så vet jag ju vart skon klämmer, fast jag tänker inte säga det här. känns lite konstigt och för personligt, typ. men jag bryr mig bara om en sak, och resten är i stort sett whatever typ.
jag har inte ens hört av mig till soso eller conne någonting typ efter att jag har varit i malta. ska dock träffa soso idag för jag ska RYCKA UPP MIG. bli mig själv igen. men jag är så jävla konstig.
g01iNg b4ck 2 n0rm4L n0w.
trorja.


skolan börjar på måndag, kan nya vänner få en att ändra inställning? hope so. (om jag nu får nya vänner, ehhehe.)

socker |
Upp