waah, dansbandskväll



jag vill börja med att säga att det här var obligatoriskt.
allting började med att rektorn kom på den OTROLIGA idéen att vi elever (8orna och 9orna) i buråsskolan och guldhedsskolan ska lära oss att dansa 'social dans'. foxtrot, bugg & vals, dvs. det var JÄVLIGT gay i början. vi övade från halv ett till kvart över tre på eftermiddagen i gympasalen, alla nior tillsammans. många ditchade skolan men jag höll mig kvar.. max stack efter ett tag, men jag alle och conne höll ut (oså fler, men ah, baba). grejen var att man stod typ i en ring, killarna ytterst o tjejerna innerst, oså skulle man byta partner typ varje sekund.. asdrygt o dansa med typ läskiga 9c-are. seriöst, gurkis?! (anders). vissa var helt stela och obegåvade. men wellwell. sen så gick jag hem och chillade på livet. klockan blev halv 7 och jag sprang ner  o mötte alle på wave. vi tog åttan till kors & träffa conne. våran buss var helt förlamad o sånt så vi gick till heden till exercishuset eller vad det heter. först var det helt jävla tomt på dansgolvet trots att vi var typ sena, men sen gjorde tanten som var instruktör ngt med oss så vi ville dansa. alla dansade, helt seriöst. det var jävligt värt! jag trodde det skulle va aslame, men det var gött. jag dansa med conne & lite med alle. faktiskt trevlans! alle o soso vann en buggtävling, o kalle dansade med alicia o kom till final. fniss =DD det var en mysig kväll. en kall & varm kväll. varmt o dansa, kallt ute. nice.
det slutade fan halv 10 på kvällen, helt galet. jävla bugg/foxtrot/vals/jitterbugg-kväll. men ja, det var nice. imorgon börjar jag ett för att jag var närvarande.
wish me luck, imorn har jag simprov! ska typ hämta en gubbe från golvet i poolen. kmr dö.
 pppppuss!

socker |
Upp