så jävla roligt. :D

idag har jag & alle läxhjälp tillsammans på elevens val. det var det roligaste jag gjort sedan jag föddes :D
vi satt i datasalen och spelade robot unicorn attack, och det var så JÄVLA roligt för bredvid oss satt en tjock liten kille från typ 3an eller något, och spelade runescape. men grejen var att han spelade inte, utan han hade bara på spelet utan att ens kolla på skärmen. han kollade på andra istället. han var heelt borta, så alle gick till hans dator och stängde ner runescape. när killen sen kollade på sin skärm så märkte han inte ens att spelet var nerstängt! han satte på det igen och kollade bort igen. alle stängde ner spelet IGEN, och killen bytte data :D. alle gick dit och stängde av datan när killen åt mellanmål, och när han kom tillbaka sa han 'asså, vem har hållt på med min dator?'. SÅ JÄVLA ROLIGT, ASSÅ JAG O ALLE DOG. har fan inte skrattat så mkt på aslänge. :D

socker |
Upp