på köpet!




vad är grejen med att köpa en grej och sen få en grej på köpet?
jävligt nördigt skulle jag vilja säga.
"ey, köp en tv så får du en cykel på köpet!"
öh, va? en jävla cykel? vem fan vill ha det när man ska köpa tv?
eller typ "walla, köp en klänning och få en till klänning på köpet;)"
man ba OKI? och om man bara vill ha en klänning då?
eller om den man får på köpet är ful?
lyckaaaaaat!

det måste bara vara fattiga affärer som ger bort grejer sådär hux flux.
ingen normal människa skulle ge bort klänningar och cyklar när de kunde ha fått betalt för dom liksom!
jävla irriterande.

- hej jag vill ha en mobil
- oki. vill du ha en kanin på köpet?

- hola yo quiero un bocadillo de jamón.
- vale. quieres un bicicleta también?

seriöst
jag dör
detta är så löjligt
ja jävlar, klart jag vill ha en kanin och en cykel liksom.
eller vänta..
nej, jag vill inte ha en jävla kanin eller en cykel. vafan?
hejdå.

socker |
Upp