på el båto..



.. så påbörjade jag min nya bok! jag vene hur den är riktigt, har bara läst tre kapitel än så länge. men den är säkert nice. är lite djup dock, så var inte riktigt med i början när jag satt o degade på båten. alla höll på o skrika runtomkring, så ja. men den är säkert braoo.




felix chillade fan sönder på båten, jävligt störig var han.
han satt inte still, o jag ville ha mina fötter på typ armstödet på hans stol, o han ba SNURRADE hela tiden. jävla snurrstol. jävla stenaline. jävla felix.




pappa var som han är. han drack kaffe i glas ("omg, kaffe i glas och inte en mugg, vad fattigt!..") o höll på med sin jävla kamera.




båtgodis är fan det bästa godiset!
jag hade kul med mina m&m's.






m&m = mmmmmmmmmmmmmmm




mitt ex-mobilsmycke har förvandlats till ett bokmärke.
niceprice vintage!




min mössa är het & en riktig lifesaver.
bad hair day = cap
fast den är iofs jävligt bra annars också.


mhaa.

socker |
Upp