jävla bok

NU HAR JAG KÖPT BOKEN! ALALA
den är här & den var STENDYR!
seriöst, vem fan betalar 199 kronor för en jävla bok?
i do!
störd är jag. men nu blire o läsa breaking dawn nu då.
göttttt.

idag var jag på stan once again, med soso louise amanda & emily.
det var chill. men dom är typ asrika så dom snobbade runt på nk.
jag kände mig fattig.
ey förresten såg jag att jag hade 200 spänn på mitt konto!
i'm fucking rich! :DD
pengarna ska jag spendera klokt. på typ godis hahaa
nästa vecka har mamma lovat att vi ska gå o shoppa.
förväntar mig att få en skinnjacka, min gamla är asliten o ful.
i'm happy!

atm sitter jag o spelar på drift med kent,
mina gitarrskills är ultimata. i'm grym.
snart ska jag äta grillat, första grillningen för i år, skitnice!
sen ska jag till soso & vi ska chilla.
puss!
socker |
Upp