jaha



och vad ville jag säga med den där texten jag precis la upp?
inget typ
haha
jag är stoerd

funderar på att plugga so
vore ju bra om jag kunde det jag ska kunna på tisdag
men
känns lite trist
liksom
jag är lite trött
mycket trött
typ som en hund (KOLLA BILDEN, SKOOJ)
oså är min plattång hos mamma
så nej
nej det går ju inte
..
pluggar imorgon
kanske
hehe
mvg alex, mvg

socker |
#1 - - frida:

hej :)

#2 - - Alva:

Najs blogg kommentera gärna min :)

#3 - - Ankiepankies:

Hoppas du får en mysig onsdagskväll! :)

#4 - - Anonym:

ska vi bevaka varann på BL? www.lanjas.blogg.se

#5 - - I Z A B E L L ♥:

fin blogg :)



kommentera min :)

#6 - - Lorissa:

Jag vill klippa mig, har du något förslag på hur? Pannlugg? Snagg? kanske tuppkam? Jag är villig att göra vad som helst, men vet inte vad jag passar i..

#7 - - frida:

sv: tack så jättemycket! :)

#8 - - alex:

frida: tjaa

alva: thanx! i will :D

ankipanki: tack detsamma!

lanjas: okidoki

izabell: taack! dt kan jag göra. (:

lorissa: inte jag heller, haha. fin blogg btw!

Upp