he smiled without humor



(jävliga ful skylt, ofta fingrarna hoppar av hahahahahhaha)







http://azchords.com/g/gatesgareth-tabs-10721/anyoneofusstupidmistake-tabs-106228.html
den här låten ska jag ta mig fan lära mig. cool jag är.


DANMARK
okeej, hur ska jag berätta om min lilla trip? ehmm..
jag kan ju börja att säga att det som var roligast var att sova på natten.
och att äta. maten var god. nutellaaa.
okej, här är några meningar som jag hoppas ska förklara my journey;

- stenaline i tre timmar. WTF. inga sängar, ingenting. </3
- en miley cyrus-besatt elvaårig pige som råfuskade på uno & kalaha.
- en hel familj som snackar så rå & grov danska att jag dör.
- två jävligt grand theft auto-besatta unga män (10åringar).
- en kamerabesatt far som för satan tar kort på en varje sekund av ens liv.
- en jävligt högljud klocka som tickade så det typ skakade i väggarna när man skulle sova.
- en julgransbelysning i källaren (där miley cyrus-barnet tatiana bodde, ehe, där jag sov..)
- en röst i mitt huvud som sa åt mig att plugga.
- ett jävligt tråkigt fiskmuseum.
- bara danska kanaler på tv. fattar man något? nej. skoj.
- dom hade inte msn på datan..
- dom hade cp-ä och cp-ö på tangentbordet. jävla mothafucka.


hehe. ni förstår.
har haft det ehe kul ehe hejdå.


socker |
Upp