ew, medicin




jag har fobi för mediciner.
vissa piller är okej (dock inte dom på bilden, dom ser typ ut som maskar), typ panodil och ipren, men när jag ska svälja alvedon-piller så går det typ inte! asså shit. det är nog det värsta som finns. och det värsta är flytande mediciner, ja då jävlar. typ, kommer ni ihåg när man var liten och var typ tvungen o dricka ett blodrött medel mot mask i magen? min brorsa hade det förra året, och hela familjen var tvugna o dricka det. alla utom jag, då. jag typ började nästan grina för det såg så jävla äckligt ut. asså, smaken, lukten, utseendet. jag får panik. allvarligt talat, jag dör. om jag blir riktigt sjuk nån gång kommer jag srsly att avlida. det är dropp eller ingenting som gäller, för jag kan inte svälja äckelsaker.
det finns typ ngn äcklig hostmedicin eller något, som smakar äcklig lakritz?
FY FAN säger jag bara.
jag.kräks.tills.livet.tar.slut
waaaaah
dör typ av o tänka på det.

ngn mer än jag som har sån här jävla medicin-noja?
waah :(

socker |
Upp