YO YO YO (said alex)



haha, snyggingen själv på bilden! (kanske inte)
idag har jag snoffsat framför teven i sängen.
ska titta på twilight & bara liksom dö :)
sådan underbar dag.
ska ut lite också, vädret är ju fantastico för satiken!
man kan ju inte undvika solens strålar genom persiennerna så det känns dålit att inte gå ut lite.
måste liksom få lite frisk luft.
det är så konstigt med mig för jag tror det är jul nu.
det är kallt, det är regn (dock inte idag då men ah),
det är frost på bilarna, det är slaskigt, det är bara ruttna träd ute..
öh asså jag har ställt in mig på att det är jul helt enkelt!
har julkänsla i hela kroppen. känns roligt :)
typ som att man precis har bakat misslyckade pepparkakor, o ska ut men glömmer skorna och går runt utan skor i snön och tycker det är kallt.
ungefär så.
hahahahahahhaha jag har inge liv ..
har spelat sims idag också och lyssnat massor på the strokes &.. michael jackson.
mm mamma satte på hennes nya bajsiga skiva med honom 10.25 i morse på typ högsta volym så jag ba WATTTTAFACKKK o så vibrera mina väggar som satan. av musiken. haha helt taskigt
fatta hur arg ja blev
hon berättade för mig att hon var på fysiken kl 8 idag. HE HE..
fin mor
inte som mig alltså.
har nog inte ärvt pigghetsgenen av henne iaf..
jag somnade liksom 1 inatt & så kommer hon där och väcker mig med massa musik..
roligttttttt
måste gå nu för jag.. öh
hejdå:)

socker |
Upp