VÄRLDENS BÄSTA PRAO!



SRSLY!!
världens bästa prao har jag fått vara på.
känner mig helt seriöst ASLEDSEN att behöva gå därifrån.
jag liksom bara ah.. it's half past 3 now and I have to go home now..
o dom ba okay, it has been sooo lovely to have you here, come back..?
typ den :(:(:(:(:(
jag ba omg jag vill stanna för evigt! :(
men det går ju inte.. 
martina (en av mina handledare) bakade en kladdkaka till mig,
& så fick jag ett presentkort på 200 kr på bio där det stod tack!
alltså jag är så lycklig.. och så ledsen.
vill inte inte inte gå tillbaka till skolan. vill bara bara bara praoa.
men funderar på att gå dit och hälsa på på onsdag & ha med mig bakade grejer och sånt!
känner att det behövs..
jag känner mig helt skamsen. det var liksom ett byebye, tusen kramar och.. ett gå hem.
så jävla deprimerande.
men ja, nu har jag praoat i 2 veckor och jag känner mig såå nöjd.
har lärt mig massa olika engelska barnlåtar (A)
bland annat baa baa black sheep (bä bä vita lamm),
cho cho train, twinkle twinkle little star (blinka lilla stjärna) & lite andra.
haha känner mig asstolt, kan asmånga utantill!
just nu lyssnar jag på WESTLIFE, mina goda pojksnoppar :*
ikväll blire idol & kanske amanda..? :)
puss på er!

socker |
#1 - - simon:

ofta du fick en hel kladdkaka ändå:P

#2 - - alex:

ja :D

#3 - - heee:

gissa vad jag fick? INGENTING,

eller jo bullar men det fick jag alltid :(

#4 - - alex:

haha vaaaa :(

Upp