the yay & nej of the day

hej allätare! som lovat kommer här..:



haha spela bubble trouble med kalle.
helt cpkul :'D
jag typ satt o dampa loss och det var verkligen yay.
sen att jag glömde att sminka mig. det var underbart
nu behöver jag inte ta bort smink ikväll :*
sen såg vi twilight rakt igenom. JAG FÖRSTOD ALLT!
har aldrig sett hela . nu fattade jag varför alla gillar den.
& varför alla tycker edward cullen är snygg..... :G



mitt upp i allt det roliga idag så gick alle hem.
bara helt random, sa bara nu går jag,
oså gick han.
SKITtråkigt.
en annan dålig grej är att jag har ngt jävla märke på min hals som ser ut som ett sugmärke?!?!
asså jag vet fan inte var det kommer ifrån men det är ASpinsamt för jag va (såklart) tvungen att sminka över det innan mamma kom hem för liksom, ah. fint o ha sugmärke på halsen när hon ser det liksom.
DET ÄR INTE ENS ETT SUGMÄRKE.
och jag är helt pissed.
mamma typ kom in i mitt rum sen efter kalle hade gått o typ satt o snacka med mig helt random. ASLÄNGE.
o ja tänkte ba GÅ UT för liksom tänk om hon ser det o ba WTF
jag är helt rädd.
sen en annan dålig grej är såklart:
VÄDRET.
(st)(st)(st)
regn regn regn
OCH en sista grej:
jag äger inga fina kläder.
seriöst. jag äger ingenting jag kan ha på mig.
det är så JÄVLA irriterande.
helt seriöst, idag sprang jag omkring i mjukisbyxor, tshirt och PALESTINASJAL?!?!
vad är det här liksom?!
mitt liv börjar gå ner.
it's going down biatch..

socker |
#1 - - nilla:

åååå. du är så cool min kära vän!

det är typ din fågel som har gjort märket

och edward cullen är ful, och twilight suger hästkuk osv

#2 - - aliix:

hahahhaha suug

#3 - - corn.:

du är fin, du har fina kläder o jag har fula kläder, vi kan väl byta kläder?1+1?!?!?!+ tip as kul o göra.

#4 - - alix:

gärna bruttan

Upp