sofia rutberg



det finns en människa på denhär jorden som gör mig ständigt lycklig.
som får mig på humör även fall jag är skitsur eller ledsen.
som bryr sig om mig.
& som jag bryr mig om mest i hela världen!
hon är typ den enda människan jag kan vara mig själv med till tusen miljarders miljoner procent.
som jag kan bli full med även fall jag inte druckit en droppe sprit nånsin!
som jag kan flumma runt med under en julgran & sjunga all i want for christmas is you en decemberkväll!
denhär underbara varelse heter sofia rutberg.
& jag älskar henne mest.
soso om du läser dethär måste du lova att vi ska va kompisar föralltid.
fast det måste du lova även fall du inte läser det dårå men.. ah
haha jag suger :( 
puss pårej, du e verkligen den bästa som finns! 
v 

socker |
#1 - - Anonym:

jag älskar dig, och kommer alltid göra det

du gör mig fan hel

finns inget mer att säga

allt du skrev om mig känner jag för dig

#2 - - alex<3:

#3 - - alex<3:

#4 - - alexxxxx <3:

du är min bästa kompis sofiaaaa

älskar dig mest

Upp