skolfotot has arrived!



faaaaaaaaab
serri, ser ni alexander i mitten på översta bilden?
killen som är blondie?
han blev så JÄVLA snygg så det finns inte
asså egentligen skulle ja ta kort på conne men min cam S Ö G,
så.. det blev ju aslyckat!
hehe. hon är en av de ljusa under alle och max (btw.. max XD),
och hon gömmer sig bakom wille typ!
haha hon blev jättesöt!
elin & amanda blev också skitsöta.
jag ser ut som en data? mitt huvud ble typ fyrkantigt
men jag ska inte klaga
har bara några starka argument till varför de skulle valt en annan bild:
PÅ ALLA DOM ANDRA GJORDE JAG V-TECKEN HANDEN (U)
så jävla TASKIGT att välja just den bilden där jag inte gjorde det!!
jag ville vara ROLIG.
så såg jag ut som en mupp med fyrkantigt datahuvud
"cs har bättre grafik än ditt ansikte" för att citera klas rakt av..
han har sagt så. kommer jag ALDRIG glömma.
om ni vill veta vem som var jag på kortet är det jag med vitt fejs,
som står på andra kortet på mittenraden under susanna.
längst till vänster.
sån jävla skam
inte puss på det

socker |
Upp