helt störtmegadaseballt



hej agaiiiin! <3
sakna mitt hår eller vad :(
asså jag känner mig som en liten prinskorv med pyttelite hår på toppen.
HAHAHAHAHAHhahaha DET DÄR BLEV FEL.
men ja. prinskorv prinskorv, that's me. (A)
mamma visade mig typ att man kan köpa ngn slags almanacka på ica
(haha vet, billigt. men bra dock!)
och så kunde man skicka in bilder på sig o blabla liksom, en bild för varje månad,
oså skulle bilderna komma i almanackan.
fattar ni ungefär? typ SVINCOOLT!
det är en helt ny discovery för mig, känner mig helnöjd med min upptäckt.
snacka om roliga julklappar :D:D
haha till släkt (pappa, mormormorfarfarfarfarmorblablabla) blire typ på mig mamma o felix när vi e töntar i olika årstider :D, o till conne blire lite roligare kort osv.. (:::::
kostade typ 129 spänn eller något..
VAFAN asbra ju!
typ finast present haha massa kort i en almanacka?
jag hade ju inte blivit deprimerad om jag fått en sån om jag säger så.(:
dock har jag ju avslöjat någras julklappar nu då men.. a
det gör inget.
:)
jag måste gå nuEE
pussEE
<3

socker |
#1 - - simon:

asså jag känner mig som en liten prinskorv med pyttelite hår på toppen.



HAHAHAHA

#2 - - alex:

SÅ UNDERBAR KOMMENTAR JAO

#3 - - cornelia!:

åhhhhh grymaste

presenten ju<3

#4 - - alex:

i know right!!!!!

Upp