hej jag heter alex

conne sminkar sina ögon bruna
hon har en fin nuna
jag känner mig inte så snygg idag
det tycker alla andra också, nt ba jag
påminn mig inte om min klädsel, tack
mina naglar är prydda av svart nagellack
conne har spillt ut vit sagge
jag håller in min åh för stora kagge
alexander smsar oavbrutet till mig
kan han inte acceptera ett rakt nej?
jag vill inte vara med honom o max just nu
det är ju så det är ju
igår idag imorgon, allt känns fett fail
min inkorg är tom på intressanta mail
jag måste bädda sängen nu för det lovade jag mor min
jag vill slå sönder något, en sak som är din
potatismoset är överkokt nu din idiot
mina ögon är målade med överdådigt sot
ta mig här och nu i hål nummer två
minnen bubblar upp då & då
pandor små och söta som socker som jag aldrig mer lär träffa igen
sanningen, när kommer den?
jag vill inte höra på den
sanningen, den kommer sen


jag känner att jag har ett liv
btw, ingen seriös dikt xddd
socker |
Upp