haha alltså?..



haha alltså, denhär människan som skrev från susannas hade problem..
läs allt!

Susanna säger:

hej jag åt ((:

ja jag iggar dig!

oj en kompis..  :P

alexisonfire! säger:

haha va?..

Susanna säger:

mm

precis

va inte så kaksig mot en malmö bo

jag kallar på hela rosengård

oj min kompis igen xD

alexisonfire! säger:

kaxig*

Susanna säger:

vet du ens vad rosengård e?

och vi i malmö skriver s

alexisonfire! säger:

okej

Susanna säger:

har du något prob med det

 alexisonfire! säger:

värt för mig att veta

Susanna säger:

vet du vad rosengård e va??

va?

va'+

?

alexisonfire! säger:

en stadsdel

^

Susanna säger:

:S

alexisonfire! säger:

?

i malmö

Susanna säger:

och jag har kontakter där jag kan kalla hit dom

alexisonfire! säger:

jesus

o jävlar vad rädd jag blir -.-

Susanna säger:

oj vad du e tuff

alexisonfire! säger:

alltså susanna? vad är detta

Susanna säger:

detta e en tjej från malm.ö vid namnet pajuline

!!

alexisonfire! säger:

och du skriver till mig för att?

Susanna säger:

för att du e en bi

th

c

s

c4

!

alexisonfire! säger:

är jag en bi th c s c4?

okej jag förstår inte danska men visst

Susanna säger:

JAG E INGEN FUCKING DANSK..

alexisonfire! säger:

du har temprament som en iaf

Susanna säger:

vad fan vet du om danska

r

jag e ingen danska

dansk

jag e en portugis och dom har så jävla STORT temprament

och jag älskar de

och om du har något problem med det kan du hålla dig borta från mina kompisar

Hallå?

sorry, för det där

det var min kompis

hon är lite konstig

// Susanna

socker |
#1 - - Lisa Avasjö:

Gud vilken fin header! Är det du på bilden?:D

#2 - - William Kokkonen:

Men skojar hon eller? HAHAHAH.

shit.

#3 - - alexxxxx <3:

lisa: TACK! ja det är det ;)

wille: nej typ inte xD

#4 - - nilla:

HAHAHAH MEN VA

#5 - - alex!:

MEN ERKÄNN CP HAHAH

#6 - - Anonym:

HAHAHAHAHAH JÄVLA ÖRA

Upp