dans!



hola soldater!
idag fick jag veta vad jag fick på mitt soprov (som jag gjorde innan praon)
& jag fick mvg! dock mvg- men ändå mvg liksom!
jag e fett stolt, fick mvg på båda mvgfrågorna, failade bara på några g & vg-frågor.
annars så.. WATTAFACK! :D:D:D 
men efter skolan (som var tråkig as usual) var det dans!
jag dansar dancehall (jamaicansk dans, typ reggae) & det..
ja alltså det brukar vara kul & så, vi får alltid svåra grejer som man brukar klara helt okej iaf haha,
men denhär gången var det liksom.. alltså jag fattade noll. och alla andra fattade.
och jag ba ..............? wat?
helt hemskt.
måste öva hemma en massa, annars lär jag dö.
heel & toe, ett skitsvårt steg, är så jävla JAOFWEJFSOTJÖ E.
vill verkligen döda det. det funkar när det går långsamt men ju snabbare det går desto sämre går det för mig & mina fötter :(:(:(:(:(
ahja, jag är strong & ska klara dethära.
imorgon kanske jag ska sova hos amanda med hon & elin, kanske ngn mer (?),
ska bli mys! alltid mys med dom.
nu ska jag kolla på riverside & sen blir det ett lååångt bubbel(skum)bad!
PUSS <3

socker |
#1 - - Anonym:

kul att man blir medbjuden o sova över :(

#2 - - alexxxxx <3:

dt var amanda som sa att det var fullt :(

men jag ska fråga henne<3

conne som skriver?

Upp