dag 2 på ABC all about children!

tjuhu,   shoppingrunda idag.   asnajs.    först vaknade jag vid 9 (?) hos nilla, vi hade ju haft värsta bökiga natten för ingen kunde sova för vi fick inte plats i sängen. 3 pers på 1 säng (Y)

hej sötsnoffsar!
seriöst, idag var det så himla underbart på min praoplats (abc).
jag har fått sån grymt bra connection med barnen (iaf de flesta),
& idag bar jag inte barnen lika mycket utan lyckades stå emot så jag har inte alls ont i ryggen!
känner mig så himla glad.
men samtidigt helt potatisbekymrad över att jag måste lämna barnen snart.
jag ÄLSKAR dom här små korvarna helt seriöst :(
harris, alexane & blanca är mina absoluta favoriter.
adrienne, andrea, iris, elliot, maya, noah & filippa är resten.
tallulah & logan har jag ännu inte träffat, de har varit borta hela veckan.
får se om dom är fina små barn också!
sophie, min bästis, äger verkligen!
med brittisk accent springer hon omkring & gör peacemärke till mig & vinkar helatiden åt mig.
wonderbart.
nu ska jag inte tråka ut er människor, så ha det fint
seeyaaaaaaaaaaaa
hoppas era praoplatser är lika bra som min (skulle dock inte tro det)
PUSS!

socker |
Upp