blandade känslor!

idag känner jag att jag har väldigt blandade känslor för dagen.
allt började kasst & slutade bra!
det började med att vi hade so, dvs redovisning.
jag hatar redovisningar så jag ville vara 3a så jag inte behövde vänta för länge eller vara först.
ingen ville vara först så jag blev automatiskt 2a istället, och amanda etta.
hon var så hiiimla lugn, pratade tydligt, hade en bra struktur i det hela & allting var super.
sen var det min tur......................................
jag var så nervös att jag trodde jag skulle dö helt seriöst.
jag säger ofta att jag ska dö men idag trodde jag det på riktigt.
det var så grymt jävla hemskt. groteskt. gräsligt.
jag prata fort, kolla i papprerna HELA TIDEN, hoppade över saker jag skulle säga, var nervös, glömde bort reflektionerna/jämförelsena jag skulle säga som jag hade tagit med mig på ett enskilt papper?!?!?
redovisning är absolut inte min grej
jag har inget emot att prata när många människor lyssnar
men när man står framme vid katedern, har allas ansikten riktade mot en, allt är knäpptyst utan ens egna röst, & när man själv hör hur skakigt & snabbt allt låter, så är det ett rent helvete
jag var nere hela dagen.
förutom på slutet när vi hade dans på gympan .
det var faktiskt lite svårt. eller inte SVÅRT men jag typ var okoncentrerad eftersom att kalle o alle fånglodde på oss så det gick väl sådär haha. men det var roligt!
bästa gympalektionen hittills på hela läsåret.
nu sitter jag hos mamma och gottar mig med kladdkaka :3
hihaho, har precis fixat min happyaquarium &så, nu är alla mina fiskar döpta efter karaktärerna i grey's anatomy! mark sloan, bailey, osv.. :) asfintva!??!
puszszszszs

socker |
Upp