10 saker du kanske inte visste om mig

1. jag hatar att redovisa inför klassen / skolan, whatever. det suger
2. ibland har jag pms utan att ha mens. kan bero på ägglossning eller något. haha vetefan
3. jag tycker om kebabtallrik om man tar bort köttet och det bara återstår pommes med sås!
4. idag ska jag sova hos amanda
5. blåbärsyogurt är något av det godaste jag vet.
6. när jag har tråkigt kollar jag på riverside online och blir värsta inspirerad.
7. jag är med i en film. den har elsa och soso gjort och den är inspelad under en vecka i skolan. på en scen sjunger jag dom som försvann med kent. snacka om inlevelse hahaha jag har där!
8. jag hatar min mobil och vill byta till min gamla men ändå inte. hm
9. jag har gjort min design alldeles själv på denhär bloggen!
10. jag suger på att vara nyttig

socker |
#1 - - amanda:

hahahahh kul aså

jag visste nästan alla<333

#2 - - alexxxxx <3:

säkert gumman hihia<3

Upp