yay / nej! of the day

en oldie är tillbaks..
haha glömde det förra veckan och typ förrförra oxå?
damn jag är dålig på att hålla löften.
men jao jao, now it's back!
enjoy om ni kan (:




1. fyfan. det är en hemsk grej detta alltså..
det härjar en våldtäcksman i göteborg. han är på fri fot.. gött liksom. :(
2. mamma är i berlin och jag vet inte när hon kommer hem. ikväll eller ngt haha
3. musikprov på onsdag. wtf liksom..
fast dock är det ganska enkelt, handlar bara om kiss och bajs ungefär. easy stuff!
4. missade hemkunskapsprovet idag..
lektionen var inställd och JAG var ju inställd på att det var prov idag.
känner att jag kunde ha fått helt okej, typ bra på det.
fan också
5. jag har inte hittat något att leva för än. känns lite meningslöst.



öhh. känner att jag inte har några goda nyheter på hjärtat idag. :o
eller jo
1. jag ska till mamma nu. bo här en hel vecka, wonderful (L)
2. ska till ikea i helgen. så jävla skoj! älskar ikea.
det lär bli massa fina stearinljus o shit, o antagligen lite julskit. :)
kanske en plaaaaaansch sa mamma! gos
3. jag har blivit en träningsnarkoman.
eller nä
men jag vill bli
nightynight, <3
(jag ska sova alltså)

socker |
#1 - - corn:

ikea<3

#2 - - corn:

ikea<3

#3 - - alexxxxx <3:

hahha gånger tvåå

Upp