världens värsta mardröm

o herregud
om ni läste det jag skrev förut om cornelia,
nämnde jag en mardröm jag hade i natt.
detta hände! :

jag var på någon slags festival någonstans.
av någon anledning var jag känd, eller ja, ganska iaf.
några jag känner var där, bland annat cornelia och nilla.
jag skulle uppträda på scenen och det skulle även mitt favoritband kent göra.
dock inte samtidigt som mig, men aa. iaf.
jag gick upp och sjöng och sånt där.
sen när ja va klar kom anton, ellis ex i 5an typ och ba kysste mig på kinden o sa att jag ägde.
jag ba gick därifrån hahahhaha.
sen skulle kent spela o allt va asgrymt omg.
dom äger. förutom när dom spelade på dendär galan igår.
vilken attityd.. typ playback och fan å hans moster. jävla röv.
men jaja.
så när dom kom ner från scenen så liksom var det som att ja inte kände dom o dom ba va helt normala människor fast dom ändå inte var det liksom, och helt plötsligt hörde jag JOAKIM BERG säga nåt i den här stilen:

- alltså, hörde ni den där killen som uppträdde förut?.. HAN SÖG! han som sjöng och så. sjukt ful röst och sjukt ful helt enkelt.

typ något sånt.
eeh, daaaaah? mitt hjärta bröts into several pieces..
jag blev helt död. han trodde jag var en kille.
han hatade mig. han tyckte jag sjöng fult och var ful..
ärligt. min värld rasade.
jag som haft lite problem på sistone kände att det här var droppen.
it's time..
jag gick till en brygga eller typ sandstrand och för att bara svalka av mig.
och begå självmord då.
när jag var i vattnet drogs jag ner typ av läskiga strömmar..
men sen räddade anton  (den lille i typ 5an som varit på g med ellinor) mig.
haha det var värsta sensuellt, hans kropp var jättevältränad och han växte upp typ.
blev snygg och attraktiv.
jaja.
sen då så va helt plötsligt ALLA på bryggan och satt där och hade lägereld och så.
pappa var jättesur på mig och så ba för ja kunde ha drunknat.
ja sa gång på gång att ja ville drunkna men han va ba förbannad.
haha typiskt honom.
sen typ.. var det slut!
men ändå. erkänn HEMSK dröm.
att bli hatad av JOAKIM BERG.
seriously. i'm dead.

hejdå. ska duscha. pussbaii

socker |
#1 - - louise:

helt awesome blogg helt seriöst.

#2 - - alex:

tack helt seriöst!

Upp