vad jag pratar om har ingen en aning om :)



doctor jackson avery.. dregla eller vad. hihi
fan jag är asglad att det kommit nya karaktärer till grey's anatomy.
fan va längesen det va jag snackade om greys!
jag tycker dock att izzie satmaran ska komma tillbaka (även fall hon redan hälsat på med den glömska gubben som blev normal igen) och bli normal och sluta va så irriterande. alex behöver henne. alex karev alltså. inte jag. eller jo jag behöver henne i serien annars rasar jag. :(
idag är det g e n t e k n i k som gäller. och lite matte. har nån cp läxa jag måste göra.
typ kolla upp var bostadslån-räntan ligger?
ska jag va helt ärlig har jag inte hängt med på nån mattelektion alls typ
det är verkligen det tråkigaste som finns.
typ begränsningsarea, bråkformer, blablabla.. procent.
va e dt för skit :(
jag vill aldrig mer ha det.
dock kommer det väl komma en del om jag väljer ib på gymnasiet.
jag vet inte va jag ska välja :(((((((((((((((((
tur att vi har syv-människan iaf. hon ska jag prata med i enrum nästa onsdag tror jag!
asså ja suger inte så mycket så bara jag måste det, utan alla ska det.
jag e sist typ :(
jävlans kaxigt tycker jag. jag vill va först.
jag är mest värdefull. behöver mest hjälp för satan .
hahahhah skoja. :( men nä jag behöver nog mest hjälp
värdefull tvivlar jag på dock
för att helt byta ämne duschade jag precis
mitt hår blötar ner min tröja
orka helt seriöst
så ska jag åka till pappa med blött hår och blöt tröja
varför kunde jag inte bara väntat tills jag kom hem till honom?
o duscha hos honom? så skulle jag slippa blött hår o blöt tröja.
eller nä, blött hår skulle jag ju inte slippa
men blöt tröja iaf
blabla
jag vet inte va jag vill med min blogg, ja ba skriver massa skit :)
aaaaaaaaaaahja
back to gentekniken nu då.
att bli klar med den står högst på listan.
mål står på min hand
tur det
hejdo

socker |
Upp