skolan igen :(:(:(:(:(

nu är skolan igång igen efter ett kort 1veckas lov
känns så JÄVLA deprimerande
jag har varit arg hela dagen
på miguel (spanskalärarn)
på lars (nolärarn)
på rektorn när hon åt
på alla!!
jag vet fan inte vad det är med mig
har gått omkring hela dagen och sagt att jag velat dö
kan ju inte påstå att jag ljög
dock vill jag leva
men jag vill försvinna
jag vill flytta till stockholm
eller afrika
och bara.. slippa allt jävla skit
atm är allt SKITTRÅKIGT
skolan.............. vafan liiksom?!
ska man behöva sitta 24/7 med näsan i skolböcker eller? 

schema för prov/inlämningar:
torsdag 5/11 spanskaprov
måndag 9/11 hemkunskapsprov
onsdag 11/11 musikprov
fredag 13/11 idrottsinlämning
fredag 20/11 no genteknikinlämning

förfan..
detta är vad jag ska syssla med under två veckor.
wish me luck..
socker |
Upp