klaag!



ahahah detta är ett löjligt men nödvändigt inlägg.
jag har två frågor.
1: varför tar man inte bara bort sitt akvarium om man inte spelar på det
då slipper fiskarna bli förgiftade och dö.
2: varför döper de flesta inte sina fiskar?..
srsly, mina fiskar är typ sötnosigast i hela stan.
den längst ner heter isac och han är ihop med sin tjej inka.
dom har skaffat ägg. (barn) hihihi
dendär dorisfisken längst ner heter ron o han e tsm med hermione.
dom har också skaffat ägg!
men alla människor förutom mig bara tar namnet som finns redan..
allas fiskar heter typ: chibbols, goliath, petey, bitsy, radatad eller mr nibbles.
vafaaaaaaan
jag blir arg. 
knölval :( hejdå

socker |
#1 - - corn:

döp mig efter den finaste fisken som finns

#2 - - alexxxxx <3:

okej jag ska.

den har jag inte låst upp än.

Upp