i'm learning to cry

hej gosepojkar och gosekvinnor!
jäävlar vad sugig jag känner mig, har inte skrivit i bloggen på åratal!
fan alltså. haha tänker använda mig av några trevliga mallar ba för dt:




1. fyfan alltså. REGNET. var kommer det ifrån?!?! förutom himmelen då.
haha jag hatar regn </3. eller det är helt okej på sommaren nån gång då och då,
när man inte dör av köld för att man får vattendroppar på hela kroppen och.. ÅH.
oså blir jackan blöt, och fuktig inne i. så jävla äckligt! fy
2. det är inte ens jättekallt ute. ändå har det snöat nåra gånger redan.
vafan, de e faktskt november. då förväntar jag mig kyla & ihjälkylda fingrar.
tråkigt asså!
3. jag kommer aldrig uppnå mitt nuvarande mål: att bli min egen förebild.
jag är ju sepe så det skulle aldrig gå!
4. det går inte så bra på luciatåget. jag sjunger verkligen superfalskt
och blir trött såfort jag går in i musiksalen.
det är typ nån reflex att jag gäspar så fort jag ska sjunga luciasånger. fan korkat asså.
hade varit bättre om ja inte sjöng falskt eller sög. haha sött
5. jag har missat andra avenyn och riverside. det finns dock på internet men vafan..
vet ni varför jag missat dom?!
jo, för jag har haft FÖR MYCKET LÄXOR!
hur lyckas man!??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ JÄVLA JOBBIGT
jag får typ aggrodamp.
6. jag är klar med mitt genteknikarbete och är onöjd.
till en början var jag superglad att det var färdigt
& att jag inte behövde jobba med det någon gång mer i hela världshistorien.
sen upptäckte jag att det sög. ingen rolig upptäckt.
7. istället för att göra mina läxor sitter jag och finslipar på dikter, eller skriver nya.
och tror att de ska bli bra. men så blir dom ba skitdåliga och allt suger.
åååååååååååååååååååååååååååååå
8. jag är i en depressionstid just nu. allt känns SKIT.
och jag vet att det finns människor med bättre anledningar att hata sitt liv
och att jag är aningen idiotisk när jag ens klagar på någonting men.. det e så det e.
haha märkte ni att det var mkt jag hade att klaga på idag? snajs



1. jag är klar med 50% av alla mina inlämningar.
2. ingenting mer. jag är sur helt plötsligt

ååååååååååå nej. surhet = mens
SATAN

socker |
Upp