god morgon solstrålar!

idag är jag på gott humör trots att mitt rum är bäcksvart & jag måste dammsuga mitt rum :)
och att jag måste till farmor ikväll..
jag har ändå 2 prov & 1 inlämning att plugga på så då har jag någonstans att göra den iaf!
jag vaknade halv 12 idag, ganska bra tid. fick lite tid att sova idag.
la mig typ halv 1 igår eller något, rullade omkring och kunde typ inte sova.
vaknade rätt mkt av massa drömmar ?! fast sen somnade jag snabbt och drömde om samma dröm.
knääääppt.
jag gick upp och duschade det första jag gjorde, otroligt nice.
dock är det typ stopp i avloppet eller någe, så det kom vatten över hela golvet hihi.
sen såg jag på de 2 sista riverside-avsnitten, ahmagaaad!?
kim + nilla = seex
och kärlek dårå
patrik är sepe
nu ska jag dammsuga och äta sura patroner, hejsveeeeej!

socker |
#1 - - corn:

kim är så jävla snygg :c

#2 - - alexxxxx <3:

det är du med så oroa dig inte

han tar dig före sin tjej och alla killar i hela världen!

han e bi va?

Upp