fan astråkigt. men ibland behövs sånthär skit:

 Hittills under 2009 har
du:


Kysst en främling?- nej
Fått ett sugmärke?- aa
Gjort ett sugmärke?- nja typ ett dåligt hahah
Har haft oskyddat sex?- nej
Har strulat med fler än en person under 24 timmar?- a
Kysst en kille i klassen?- si
gjort något dumt?- haha beror på ur vems perspektiv man ser det
Gjort något som du ångrar?- japp
Strulat med ditt ex?- ja? xd när ja va tsm med honom gjorde jag ju det.. :D
Sagt nej till sex?- nej
Fixat dig i timmar?- ja
Gråtit inför mer än 10 personer?- nej
Smygit ut?- ja fast inte hemifrån
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? kanske
Sovit brevid någon av samma kön?- a
Sovit brevid någon av motsatt kön-? a
Lekt med någons känslor?- nej
Gråtit dig till sömns? - ja tror dt.
Gråtit framför någon du älskar?- har inte gråtit offentligt vad jag vet!
Har haft sex ute i skogen?-  nej:D.
Kysst en tjej?- jaa
Vaknat av att du gråter?- nää. eller vene, haha ibland gråter ja för ja e så trött! eller de typ rinner vatten från ögonen. tårar skulle jag tro!
Skrikit ord som hora och slampa till någon- inte seriöst va jag kmr ihåg:)
Slagit någon på skoj?- haha typ inte?
Blivit slagen på skoj?- vene. (:
Lärt känna över 10 stycken nya människor?- ja jag tror det! hi
Gått bakom ryggen på någon?- a
Varit på sol semester?- ja! :D
Badat i havet?- yes man
Har haft snöbollskrig?- nej fyfan
Sett en hel fotbollsmatch?- nej, men hockey! live! haha rekord
Inte sovit på en hel natt?- haha aa
Varit på sjukhuset?- typ fått pengar av mamma haha
Sovit i över 12 timmar?- lätt hahah
Sett en film mer än 10 ggr?- typ inte. fan va TRÅKIGT helt seriöst
Tagit någon på röven?- aaa
Lärt känna någon via internet? - nja. sånt är ju knäppt
Velat dö?- ohja! fast jag dör rätt ofta :)
Fått ett IG?- nej. phew ungefär. nämen nej vafan
Åkt buss i över 10 timmar- hoppas jag verkligen inte. stackars jävlar dom som gör sånt. ärligt
Varit ute en hel natt- ja
Blivit tagen av polisen- nä hahah fan va osmart o bli det
Ätit korv: MEN USCH VAD TROR NI JAG ÄR FÖR MÄNNISKA NEJ FYFAN
Åkt pulka: ee. vet inte. men gud så trist
Varit i fjällen: fuck yä! o snart blire åre!

socker |
Upp