ett intressant ämne!

jag vet att vääldigt många bloggar handlar om kläder, mode, fashion.
typ 'dagens outfit' osånt
haha
här är anledningen till varför min blogg inte är någon modeblogg:

jag har inga kläder att visa upp.
jag gillar inte att flasha med nya grejer, jag menar,
alla har väl kläder men alla kläder är inte snygga enligt alla.
hade jag modebloggat o lagt upp bilder på mina kläder hade alla ba what?..
jag har ingen megasnygg stil.. haha eller det beror ju på vem som ser på saken.
men jag kan gå till skolan i en stor munkjacka bara för att det är kallt ute och skönt.
jag kan gå omkring med en stor kent-tshirt och inte förstå varför alla tycker det är fult.
alltså, tänk er mig modeblogga..
'yeah, idag hittade jag världens snyggaste.. munkjacka! sjukt fin, det står kent på..
åh vill haaaaaaaaaaaaaa'
jämför det med alla fjortisar som ba 'JAA idag kommer mina supersnygga, asfancy,
megadyra, superäkta mjukisdress! ÄNTLIGEN! i love juicy couture! har väntat sååååå länge,
ska bli så underbart att köpa en till.. bara 5000 spänn! asbilligt lixom..(AAAAAAAAAAA)'
eller
'åååååh idag ska jag köpa uggs och nya hunters, rosa tttiiep (aa' §

seriöst
ja ba ååh.. jippie :D
jag tror ni fattar vinkelen.. :)

socker |
Upp