@ soso's madre!

hej bloggpowersnåppisar!
jag sitter hemma hos soso, har haft en tåååpendag med henne.
(toppendag)
vi var på stan (jag vet, jag är emot mellandagsrean) och soso shoppade loss!
jag köpte inte nånting förutom godis på 4gott som jag lovat mig själv :D
nästa år (1 januari & framåt!) är det inga fler 4gottbesök som gäller.
syyyynd. inte ens marsipan. :|
jag älskar marzzzipan. :(
soso säger här o säger att det är det äckligaste hon vet o att de e vidrigt.

haaaaaaaha.
förut, snacka ja o hon om evaochadam-spelet, nivet det med hjärtat där man ska svara på massa lame frågor? aa iaf, oså kom vi in på tobbe (jaa snyggtobbe, hihi) och så sa soso att hon ville att han skulle prutta på henne o ja ba men han kan prutta i mig!
hallå
i mig?
HAAHA LIKSOM JAG BA ÖÖÖH. vad säger jag?!
värsta roligt. vi dog.
soso övar på gitarr-skalor. hon ska bli proffs på det.
vi sjunger o spelar utan dina andetag med kent då och då.
från & till alltså. a...
soso är.. bra.. på.. höga.. tonarter.. HEH! :'D..
jaog outan diona aondetaog ..
nu är hon cowboy/girl (?)
genomskinlig, grå, blir jag utan dina andetag.
hehe
socker |
Upp