SAMTALSÄMNEN PÅ JOBBET

haha, jag har en viktig sak jag måste TALA UT om.
samtalsämnen på jobbet.
antar att ni liksom förstår att jag inte jobbar eftersom jag är 15,
men det jag syftar på är föräldrars samtalsämnen på jobbet, eller vuxna som arbetar i allmänhet.

min mamma jobbar på sjukhus, hon är typ nån slags sjuksyster eller vad det heter.
sjuksköterska var det nog, haha..
hon och hennes jobbarkompisar är INTE KLOKA.
dom typ sitter och samtalar (när de äter lunch) om de privataste sakerna om deras BARN.
ja, jag är allvarlig. detta är för satan inte klokt.
varje gång jag kommer till hennes jobb får jag kommentarer som typ;
'åh, lycka till på nästa prov, hoppas det går bättre då!'
eller
'h e h e h e, ja, hörde ju att du har träffat en kille nu, höhööh'.
vad är det frågan om!?!?!?!?
någonting i deras huvuden är ju fel!
jag vill väl inte att hela sahlgrenska ska få reda på asprivata grejer om mig?!
liksom, alla läkare i hela världen vet vad jag fått för betyg på alla prov jag gjort någonsin?!
Åååååååh.

här kommer den värsta delen:
min mamma, jag och min lillebror satt & åt middag typ helt vanligt.
helt plötsligt, jag vet inte hur.. men iallafall,
så kommer mamma in på vad hon pratade om på lunchen på jobbet den dagen.. ;
'idag när vi åt så berättade en att hennes son har för trång förhud
så han måste operera sig, erkänn synd!'
både jag & felix kollar på våra korvar på tallriken och skjuter dem en meter ifrån oss, asså fyfan!
vad sysslar människan med :(:(:(:(:(:(:( ?!?!?!?
jag liksom förstår inte vad hon gör? och stackars sonen!
och det fula är att han är liksom sexton år.. högst privat.

nu undrar jag liksom vad LÄRARE pratar om med varandra?
herregud, jag ryser av tanken på det. usch usch.
hoppas jag slipper få veta. haha
nu ska jag dra, sitter fortfarande i datasalen & dör.
ha det, puss
conne gästbloggar här strax!
♥♥

socker |
#1 - - corneliaaaaaaaaaaaaaaah!:

åååååååååååååååååh. ew. eww. vidrigt.

vi pratar ju också om sånt eller hur hehehehehe.

#2 - - alex:

haha verkligen!

Upp