ordmix

kände för en gammal hederlig ordmix (för er som läst min gamla blogg fancycatch)!




idiotjävel bombad hård älskling korkek favoritsport nummerordning adverb wienerbrödsbagare dusch snabb väninnorna depression floursocker bantningsmetod fetisch hållbarhet ärlig falskhet uppradat tjugofem snökanon önsketänkande quatar clementin ensammast tår rörmockare yvig räv byracka underligt ila oroligheter årtal plattformspel annorlunda udda tänkvärt drömmare fantast grodexpert hycklare jubileum olivträd knall lysmask ädelost zebrarandigt dansande vilja öppenhjärtad xylofonspelare citronfjärilsexpert topplista casting brevvän vishet noggrann magister avstånd mellanrum fall våldsamt krig tomtenissar exkursion överkurs
socker |
#1 - - corn:

lööööövly. jag älskar ordmixar :)

#2 - - cornelia:

idiotjäveln bombade mig hårt, och jag tänkte på dig älskling. att en terrorist kunde bomba hårdare än du, korektare, finare - helt elegantare var för mig helt sjukt. trots att bombning är din favoritsport kommer du aldrig att vara bättre än terroristen. jag har alltid varit bäst på nummerordning, trots mitt adverbala språk. medan wienerbrödsbagaren knådar bröd tar jag en snabb dusch. kommer du ihåg mig? du vet hon flickan på stranden med HUNDRATALS väninnor?

Upp